środa, 10 kwietnia 2013

Szczoteczka Oral-B Prosessional Care

W moim domu rodzinnym odkąd pamiętam zawsze używało się elektrycznej szczoteczki do zębów.
Początki korzystania, a przede wszystkim przyzwyczajenia się do niej były trudne.
Ale to było kiedyś...
Teraz nie wyobrażam sobie codziennej toalety. 

Podstawowe zalety to:
- wygoda,
- precyzyjność mycia,
- informacje o odpowiednim czasie szczotkowania.

Jakiś czas temu Przemek dostał ode mnie szczoteczkę elektryczną, którą też zabraliśmy do Leeds.
Jakiś czas temu zadecydowaliśmy, że jego elektryczna zostanie w rodzinnym domu, a my zakupimy sobie nową.

Rozpoczęliśmy poszukiwania w internecie. 
Z góry wiedzieliśmy, że zależy nam na firmie Oral-B.
I po kilku artykułach, informacjach i opisach między innymi na aukcjach internetowych w oko wpadła nam Oral-B Professional Care 3000.
Na eBay i Amazon zestawów z taką szczoteczką jest sporo, jednak nam zależało aby trafić na taki zestaw, w którym otrzymamy 7 różnych końcówek szczoteczek.

Po sobotnim udanych zakupie czterokołowca, ja pognałam do pracy, a Przemek został w domu.
Gdy wróciłam orzekł: "Znalazłem i kupiłem dla Nas szczoteczkę!".
Rewelacja!

Wczoraj otrzymaliśmy przesyłkę, a dzisiaj już odbyło się pierwsze testowanie :)



1 komentarz: